نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازگشت سیمونه په په به اودینزه

بازگشت سیمونه په په به اودینزه

گزارش ها حاکی از آن است که سیمونه په په وینگر یوونتوس می خواهد در نقل و انتقالات تابستانی امسال با یک قرارداد آزاد به تیم سابقش بازگردد. قرارداد او با باشگاه در تابستان جاری به پایان می رسد.

پیش از پیوستن سیمونه په په به باشگاه یوونتوس در تابستان 2010، او 104 بازی برای فریولانی انجام داد که ثمره ی آن 14 گل برای این تیم بود. په په 23 بازی ملی برای تیم ایتالیا را در کارنامه ی خود دارد.

وب سایت TuttoUdinese.it گزارش کرده است په په 31 ساله به توافقاتی با باشگاه اودینزه برای بازگشت به ورزشگاه فریولی رسیده است و پس از رسیدن به توافق کامل با این باشگاه در چند روز آینده در تست های پزشکی شرکت خواهد کرد.

علاوه بر این، TuttoMercatoWeb اصرار دارد انتقال په په به تیم سابقش هنوز قطعی نشده است. زیرا بر اساس قوانین جدید ایجاد شده توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGS) باشگاه تنها می تواند تنها شرایط یک بازیکن را ارزیابی کند و به تیم منتقل کند.

بر اساس قانون جدید، با شروع فصل 2016، تعداد بازیکنان هر تیم در سری آ باید به 25 نفر برسد. علاوه بر این، حضور چهار بازیکن بزرگ شده در ایتالیا و چهار بازیکن از آکادمی باشگاه در لیست بازیکنان، بخشی از این قانون اجباری هستند که توسط کارلو تاوکیو به تصویب رسیده اند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: